Andrea Vojkovská (AKA 47) vystudovala Vizuální komunikaci na Fakultě umění a architektury v Liberci. V roce 2010 založila a s přáteli po tři roky vedla libereckou 3×3 gallery zaměřenou na nezávislé alternativní umění.

Její hlavní vizuální projekt s názvem RECREATION /Virtual Wellness se zaměřuje na využití digitální estetiky k vytváření koláží, které fungují jako alegorie současné spotřeby obrazu. K tomu jí inspirovala především její babička díky které se začala zajímat o léčitelství, ezoteriku či vykládání karet.

Celá tvorba vychází ze směru post-internet a využívá vysloužilá média a „elektronický odpad” se záměrem vyvolání pocitu virtuální existence objektů.

Projekt vznikl v roce 2015 a formou komerční reklamy a marketingu se soustředí na prvky populární kultury, s cílem vytvořit internetovou bytost, která prodává umělé virtuální zdraví. Mezi objekty, které se objevují v její tvorbě patří ztvárnění jednotlivých živlů, léčiva, digitální textury, tribalové ornamenty, prvky UI, případně i varovné symboly, nebo symboly spojené s moderní post-internetovou kulturou. Tyto prvky pak společně mají vytvářet fúzi mezi přírodou a technologiemi a představovat reklamní materiál pro virtuální ozdravné služby.

Hlavní myšlenkou projektu je pak především rozšíření povědomí o široké škále možností, kterou konzument může adjustovat vlastní existenci. Harmonizovaný jedinec znamená méně negativity a více ohleduplnosti v kolektivním prostoru, v širší perspektivě. Tato metoda by mohla podnítit dalekosáhle změny ve společnosti, a to s celoplanetárním dopadem.

V současné době se Andrea Vojkovská věnuje živé VJ/DJ performance, práci s videem a grafické koláži. Video-performance se věnuje již od roku 2010. V rámci postprodukce využívá již existující média z internetu. Dva roky byla součástí projektu Lightning Glove a v letech 2012 - 2017 působila jako VJ v pražském uskupení Lunchmeat label.

Vizuální prvky, které Andrea Vojkovská využívá ve svém projektu se pak odráží na celkové vizuální stránce projektu Space Love.

Mertfactory, Healing 2.0, leden 2019